Junija se je v organizaciji portala MojeDelo.com odvila prva iz niza delavnic na temo pomembnosti blagovne znamke. Blagovna znamka že dolgo niso več le logo, vizitka, spletna stran in izkušnja kupca, temveč tudi izkušnja, ki jo imajo zaposleni v podjetju. Močna blagovna znamka je pomembna tudi pri zadrževanju in privabljanju novih kakovostnih kadrov.
Namen delavnic, je udeležencem predstaviti celoten proces gradnje blagovne znamke, določitev ciljnih skupin, izbire komunikacijskih kanalov in načina komuniciranja. Dragocene izkušnje iz sveta blagovnih znamk ter razvoja kadrov sta tokrat predstavila dr. Andrej Pompe, specialist za blagovne znamke in predavatelj na GEA College, ter mag. Sergeja Planko, svetovalka na področju upravljanja s človeškimi viri in predavateljica na GEA College.
Za še več dobre energije na uvodni delavnici, ki smo se je udeležili tudi mi, smo poskrbeli s svežimi rogljički Pekarne Grosuplje.