Ljubljana, 16.5.2019
V Klubu Cankarjevega doma je potekala že 13. podelitev nagrad zmagovalcem TRUSTED BRAND 2019. Med zmagovalci je bila tudi Pekarna Grosuplje kot najbolj zaupanja vredna znamka za kruh in pekovske izdelke.
Pod okriljem revije Reader’s Digest se vsako leto izvede potrošniška raziskava v sodelovanju z Mediano o zaupanju v blagovne znamke – Trusted Brand. Cilj raziskave je ugotoviti, katerim blagovnim znamkam, podjetjem, organizacijam in osebnostim Slovenci najbolj zaupamo. Letos je bilo zastopanih 33 kategorij in v kategoriji Kruh in pekovski izdelki so anketiranci Pekarno Grosuplje prepoznali kot najbolj zaupanja vredno blagovno znamko. Med ostalimi blagovnimi znamkami so bile izbrane tudi najbolj zaupanja vredne osebnosti v Sloveniji: Ivo Boscarol (poslovnež), Slavko Bobovnik (TV-voditelj), Denis Avdić (radijski voditelj), Ilka Štuhec (športnica) in Siddharta (glasbeniki).
Priznanje za Pekarno Grosuplje je prevzela Maja Maroša, Vodja marketinga v Don Don-u: “Grajenje blagovne znamke in grajenje zaupanja vanjo je dolgotrajen proces, ki zahteva pravilno definiranje DNK-a blagovne znamke, postavitev prave strategije in usmerjeno komunikacijo na vseh kanalih. Menim, da je izjemen uspeh, da slovenski potrošniki v kategoriji kruha najbolj zaupajo znamki Pekarna Grosuplje. Še naprej bomo sledili tej poti in se trudili, da na prodajne police pošiljamo zaupanja vredne izdelke.”
Prejemniki nagrad Trusted Brand 2019
Don Don-ova ekipa: Boris Viktorovski, član uprave za prodajo in logistiko (v sredini), Maja Maroša, Vodja marketinga (desno), Damjana Rijavec, Asistentka marketinga (levo)